dk-flag​  uk-flag

Mit abonnement

Her på siden kan du finde information og opdateringer omkring dit abonnement. Vi skriver om ændringer og driftsforstyrrelser løbende og opdaterer, når der er nyt. 

 ​

17-09-21

OBS! FEJL PÅ ENKELTE ABONNEMENTSKORT

Vi har identificeret en fejl i vores system, der betyder, at enkelte kunder med automatisk abonnementsfornyelse har fået opsagt deres abonnement. Du kan med andre ord opleve, at dit abonnementskort ikke virker, når du forsøger at parkere i DOKK1.

Hvad skal du gøre?
​Du skal oprette et nyt abonnement på hjemmesiden. Vi har desværre ikke mulighed for selv at genaktivere abonnenterne gennem vores system. ​Opret abonnementet her.

Hvordan ved jeg, om mit abonnement er opsagt?

Det er kun en mindre gruppe af kunder, der er ramt af fejlen. Du kan se, om dit abonnement er opsagt, når du forsøger at parkere i DOKK1. Opdager du, at dit abonnement er opsagt, kan du kontakte vagten for at få dækket udgifterne til din parkering ved fremvisning af abonnementskortet.


Hvornår får jeg mit nye abonnementskort?

Bestiller du dit abonnementskort inden kl. 14, bestræber vi os på at sende kortet samme dag.

Vi beklager ulejligheden.

​Hvem er vi?

DOKK1

CVR: ​10130751

Adresse

Hack Kampmanns Plads 6

8000 Aarhus C

Kontakt

Tlf.: 4323 5102

E-mail: dokk1@securitas.dk